måndag 8 augusti 2011

Äntligen ett linne


Det är så mycket på "vill göra" listan, linnen bla. Storebror har några linnen som började vara för små. Visste att jag hade ett utprintat ottobremönster hemma. Så har jag äntligen kommit till skott. (Jag ligger efter med bloggandet, så det är inte riktigt lika illa som det kan tyckas.) Det är gratis och kan laddas hem här. Tyget kommer från stoff och stil.


Vill också passa på att tacka för alla kommentarer som jag får. Det är alltid kul att läsa. För egen del har jag har nu i flera veckor haft problem med att kommentera hos vissa (blir utloggad), och väljer då anonymt och skriver min signatur, om någon undrar varför...

9 kommentarer:

  1. Så fint linne! Hade minsann tänkt sy några linnen i sommar men det har inte blivit några sydda så nu har jag riktat min mig på långärmat och mjukisbrallor istället. Dags att fylla på med höstkläder...

    SvaraRadera
  2. Du har sytt ett jättefint linne i ett härligt tyg! Jag gillar kråksparken som du har använt i fållen. Den är snygg. Den där "vill göra"-listan finns hos mig med och för varje sak som jag gör fylls den på med ännu fler saker. Den tar aldrig slut.

    SvaraRadera
  3. Har också problem med att kommentera ibland, tack för tipset angående att kommentera anonymt, har jag inte ens tänkt på. Linnet är superfint, gillar det där tyget skarpt! Har själv sytt ett linne i samma mönster, men då jag håller på att öva på det här med bandkantning så är det absolut inte lika fint... :-)

    SvaraRadera
  4. Stilig trøye på skjønn storebror. Takk for mønstertips.
    Ellen :)

    SvaraRadera
  5. Snyggt! Allting: modellen, tyget och sömmarna. Gillar också kråksparken!

    Dina killar är SÅÅÅÅÅ söta!!!

    SvaraRadera
  6. Superfint linne, gillar tyget skarpt. Har haft samma problem som du med att kommentera. Tror att det hållt på sen i våras. För att inte försvinna helt från bloggvärlden började jag också kommentera anonymt fast med webb-adress för att bli igenkänd.

    SvaraRadera
  7. Exakt den kråksparken har jag också på min maskin (fast jag önskar att jag inte hade köpt en Husqvarna, är inte speciellt nöjd...). Linnet blev ju urläckert! Jag har försökt sy detta mönster en gång men tyckte storleken blev helt fel. Är det inte väldigt smalt, mönstret? Och håller med Åsa, helt ljuvliga killar! :-)

    SvaraRadera
  8. men så snyggt med detta tyget som linne!! Skulle vilja ha till mig själv =)

    SvaraRadera
  9. Your Affiliate Profit Machine is ready -

    Plus, making profit with it is as simple as 1---2---3!

    This is how it works...

    STEP 1. Input into the system which affiliate products you want to promote
    STEP 2. Add PUSH BUTTON TRAFFIC (it LITERALLY takes JUST 2 minutes)
    STEP 3. Watch the system grow your list and sell your affiliate products on it's own!

    Are you ready???

    Get the full details here

    SvaraRadera