torsdag 20 maj 2010

Same, same but diffrent











Två T-shirts i djungeltyget men med olika kantavslutningar. Nu är det slut på tyget. 1 meter räckte till tre tröjor. Dessa två och en långärmad i mindre storlek, som visas här. Den med gula kanter har getts bort i 3-års present. Den med grön mudd och vit passpoal fick storebror, som här visar tröjan live!


Tyg & mönster: Tyget kommer från JNY Design, gul jersey från Mjuka Tyger och grön mudd från MG Tyger. Mönstret är ett modifierat Ottobre i stl. 110.

10 kommentarer:

  1. Vad effektfullt det var med passpoalen! Jättefint!!

    SvaraRadera
  2. Gillar oxå passpoalen, en fin detalj! Tycker djungeltyget är så härligt att jag tom beställt lite mer:)

    SvaraRadera
  3. Jättefin, men vad är egentligen en passpoal? Är det den vita kanten under halsringningen eller.

    SvaraRadera
  4. Kjempefine t-skjorter. Knalltøft stoff. Tenker den lille dyrepasseren er fornøyd nå! Utrolig gøy å gi slike ting bort i presanger også.

    Ha en fin helg.

    SvaraRadera
  5. Tøffe t-skjorter!! Likte også veldig godt den hvite kanten (bisekanten sier vi på norsk)

    SvaraRadera
  6. Fina! Jag gillar också passpoalen. Det är dags för mig att börja med sånt ny, tycker jag :-)

    SvaraRadera
  7. Håller med de andra, passpoalen är verkligen effektfull. Snyggt! Kommer absolut att testa det någon gång! Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  8. KroKKoFin: Ja, passpoalen är den vita kanten vid mudden.

    Att sy passpoal så här i halsringning var första gången för mig. Jag tycker det är kul att testa nya moment som utmanar lite grann...

    SvaraRadera
  9. Snygga t-shirtar! Den sitta perfekt på din son!

    SvaraRadera
  10. Jättehärliga t-shirts! Tack för ditt trevliga inlägg på min blogg! =) Välkommen att kika in igen!

    SvaraRadera