söndag 31 oktober 2010

Celebration

Det här inlägget hade jag tänkt skriva den 21 oktober, och slå flera flugor i en smäll, men tiden blev för knapp. Min lilleman fyllde då två år, bloggen hade sin ettårsdag, jag tänkte visa mitt andra plagg i höstutmaningen och jag tänkte passa på att tacka för den fina utmärkelse som jag fick inom kort av två bloggerskor. Nu blev det inte så, men jag tackar för awarden...


Tusen tack JuMel och Made by mynta som gett mig denna award. Mycket glädjande då jag ser upp till er båda två för er sömnadskompetens. Alltid så välsydda och välkomponerade plagg. Sedan uppskattar jag era uppmuntrande kommentarer också!

Till awarden hör att man ska berätta tre saker som ligger en varmt om hjärtat, visa sitt favoritfoto samt skicka vidare till 5 andra bloggar.

1) Min familj ligger mig varmast om hjärtat.
2) Att värna om och vara tacksam över sin hälsa, är något jag fått lära mig göra och månar om.
3) Att få skapa/problemlösning är sååå kul!

En favoritbild är den som är fotograferad nedan (fotot inte nåt vidare). Det är en tavla, ett collage, som jag gjorde till min fars födelsedag för 1,5 år sedan. Det är mina föräldrar i stammen och sedan är det deras barn med respektive på varje gren (jag till vänster). Sedan är det grenar därifrån med våra barn och mina syskonbarn (ett foto saknades när bilden togs = bebis, men finns med på tavlan som sitter hos mina föräldrar) - Ett släktträd! Det är alltså min närmaste familj, den som jag håller så kär!


De tidigare gånger jag fått en award har jag har skickat den vidare, men denna gång blir det inte till 5 specifika utan till alla som finns i min länklista, Tack för inspirationen!

3 kommentarer:

  1. Vilken fin tavla! Han måste blivit jätteglad!!

    SvaraRadera
  2. Vad kul att få läsa lite mer om dig! Jag formligen älskar idén att ge bort ett släktträd, vilken fantastisk present!

    Sen prickade du också in tre bra saker att vara nöjd över och vårda här i livet!!!

    SvaraRadera