tisdag 3 maj 2011

Awards

Jag har hunnit få två stycken awards dessa tysta veckor. Den första fick jag av Kaoz, Liebster blog award.


Awarden ska ges vidare till 5 bloggare med mindre än 100 följare, på det sätter kan fler upptäcka alla de fina och inspirerande bloggarna som finns runt omkring!!

Den andra fick jag av Mulliga M


I och med den var jag "tvungen" att avslöja åtta saker om mig själv.
Då jag redan har avslöjat en del i en tidigare award väljer jag att avslöja sömnadsrelaterade saker:

1. Jag har två symaskiner, en "vanlig" och en overlock.
2. Jag syr vid en liten hörna i vårt sovrum (bor i en 3:a).
3. Jag undervisar i textilslöjd för elever mellan år 3-9 (och i matte år 6).
4. Jag har lärt mig många nya tips & trix tack vare tips och "tutorials" på bloggar.
5. Jag har arbetat som sömmerska (interiör), säljare av herrkläder, tyger och hemtextilier bl a.
6. Jag har haft praktik hos BiB (Big is Beautiful) när jag som 20-åring läste Design & Marknadsföring (i Örebro).
7. En annan praktik gjorde jag på KF (Konsumentföreningen). Där gjorde jag en skiss på ett motiv, som sedan blev använd som tryck på en skjorta.
8. Egen mönsterkonstruktion är det jag utvecklar mer och mer just nu, jättekul!

Även denna award skulle jag skicka vidare till bloggar, som har färre än 100 följare. Efter lite funderingar så märker jag att några av de jag funderade på (lite nyare bloggar jag funnit) antingen redan hunnit skicka till mig (Mulliga M) eller har fått (ExDesign), så jag väljer att stå över.

Tack Kaoz och Mulliga M, det värmer att få bli tilldelad en award, och jag sänder dem åter till Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar